LEVUS

Завдячуючи зовнішній рекламі, значно підвищується впізнаваність продукції чи торговельної марки — інформація, яка надається різними носіями, запам’ятовується людиною на рівні підсвідомості. Саме тому при створенні реклами надзвичайно важливо повністю враховувати специфіку. Неякісний дизайн може зашкодити просуванню продукту чи послуги, а це значить, що при виборі рекламного агентства особливу увагу варто приділяти його рівню професійності.

Основні вимоги до оформлення

Надзвичайно важливо підібрати правильні слова чи зображення для привернення уваги потенційного клієнта чи покупця. Саме тому дизайн зовнішньої реклами має бути яскравим та супроводжуватися зрозумілим для читання шрифтом. Для досягнення максимальної ефективності дизайнер створює попередній макет, враховуючи такі моменти:

  1. Компактність змісту – слоган не має містити більше 3-4 слів для зчитування інформації буквально за секунди. 
  2. Великий розмір шрифту – він має впадати в очі відразу.
  3. Уникнення негативної мети.
  4. Компактність форми – зображень має бути не більше двох. При цьому варто надавати перевагу фото, а не малюнкам.
  5. Контрастність кольорів. 

При виборі оптимального варіанту просування контенту варто враховувати потенційну цільову аудиторію, особливості товару чи послуги, вибір носія інформації. При цьому треба брати до уваги функціональні с особливості матеріалу, який пропонується споживачам. Конструкція повинна розміщуватися на видному місці, забезпечувати швидке розуміння контенту та сприяти запам’ятовуванню тексту.

Базові акценти роботи оформлювачів

Щоб потрібний інформаційний матеріал працював максимально якісно, і приносив лише користь, під час розробки контенту треба врахувати деякі важливі моменти. Перший з них – визначення напрямку. Оформлення реклами може передбачати формат популяризації певного товару або послуги. У такому разі вона має стимулювати потенційного покупця або клієнта до покупки або співпраці. Інший напрям – брендинг, який полягає у підвищенні впізнаваності компанії чи бренду. Мета реклами-навігації – вказати необхідний напрямок до певного місця розташування.

До інших базових моментів роботи професійного дизайнера відносять наступне:

  • застосування методу мінімалізму – інформація має викладатися стисло;
  • контрастність, ємність та читабельність повідомлення – реклама має привертати увагу з першої миті;
  • час сприйняття – тут враховується величина часового проміжку, протягом якого клієнт може засвоїти інформацію;
  • кількість та розташування компонентів – вони не мають розсіювати увагу глядача, забивати зір та викликати дискомфортні відчуття;
  • лише правильний контент – всі елементи повинні працювати на одну загальну мету.

Тільки досвідчені фахівці зможуть врахувати всі ці та інші особливості, та розробити якісний та ефективний дизайн зовнішньої реклами, ціна якого буде помірною. Представники агенції LEVUS добре знаються на дизайнерській справі з урахуванням тенденцій останніх років. Наші спеціалісти запропонують основну концепцію, створять макет рекламного контенту, підберуть оптимальне кольорове рішення.

Що враховується на стадії проектування?

Найголовніше, на що звертається увага при розробці потрібного контенту – врахування інтересів цільової аудиторії. Звернення у рекламі має бути саме до неї, враховуючи демографічні та інші цінності. При цьому потрібно чітко слідувати простій схемі: одна реклама – одна мета. 

Інший момент – це врахування особливостей дизайну окремого формату зовнішньої реклами. Список подібних носіїв досить великий, і найбільш затребуваними вважаються:

  • Білборди. У перекладі з англійської вони означають дошку оголошень. Зовні являють собою спеціальний щит, розміри якого переважно сягають 6х3 метри. Компанії часто використовують різні види білбордів — односторонні, двосторонні, тристоронні, чотиристоронні.
  • Брандмауер. Це своєрідна зовнішня стіна у вигляді щита або панно, яка кріпиться до пласкої поверхні, наприклад, до стіни будинку.
  • Сітілайт. Дизайн реклами у цьому випадку передбачає оформлення двостороннього ящика з опорами, який підсвічується діодами. Зазвичай розміри основної конструкції та опори вираховуються 1,2 х1, 8 м та 60 см відповідно. . В нічний час світіння може забивати тьмяні кольори та не контрастні переходи, тому кольорова гама у цьому випадку має бути яскравою і контрастною. Цей різновид інформації розрахований на пішоходів, пасажирів транспортних засобів.
  • Піллар. Це тумба на дві або три сторони, яка теж підсвічується, і може забезпечувати розміщення не лише реклами, а й будь-якої іншої інформації.
  • Вивіска. Це своєрідна візитівка компанії, яка може виконуватися у пласкому або об’ємному форматі. Зазвичай дизайн вивіски передбачає розміщення на ній назви бренду чи закладу, або інформація про вид діяльності компанії. 
  • Вітринна реклама. Мета цього контенту – привернення уваги покупців, які мають отримати інформацію про товари, ціни, знижки, тощо. Саме на цьому робиться основний акцент при оформленні, а ефективність досягається за рахунок вдало вибраного шрифту, кольорової гами, розподілення основних елементів. 

До інших різновидів контенту, правильний дизайн якої має велике значення, відносять тендери, орендування, авто, виставкове обладнання, та деякі інші форми. 

Ми пропонуємо послугу досвідченого дизайнера, який працюватиме з врахування запитів замовника та беручи до уваги всі важливі моменти у кожному окремому випадку. Ми можемо створити ескіз реклами уже за готовими матеріалами, з розробкою макету або повністю з нуля. Для подачі заявки на замовлення просто напишіть нам або зателефонуйте менеджеру. Послуги компанії доступні по всім містам України — наприклад, у Києві, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі, Кривому Розі та інше.


Готові працювати з нами?

Наша команда готова! Чекаємо на вашу заявку, щоб втілити ваші маркетингові ідеї в реальність!



Залишити Заявку


Готові працювати з нами?

We Build Building and Great Homes.

We successfully cope with tasks of varying complexity, provide long-term guarantees and regularly master new technologies.

Get in touch

(+380) 50 318 47 07

65 Allerton Street 901 N Pitt Str, Suite 170, VA 22314, USA

Facebook Twitter Linkedin